Een onvergetelijke dag in Brugge

ILV Bruxelles Woluwe, Charleroi, Louvain-La-Neuve, Mons

Op vrijdag 8 november 2013 hebben de studenten van de groep LNeer 1300 vergezeld door hun docente, H. Bufkens, een daguitstap naar Brugge gemaakt.

In de ochtend stond er een uitgebreide stadswandeling op het programma waarbij de studenten elk op hun beurt een bekend gebouw voorstelden in het Nederlands.

Na een uitgebreide maaltijd die aan de studenten de gelegenheid gaf om nader kennis met elkaar te maken kwam er nog een bezoek aan het prestigieuze ‘Groeningemuseum’ waar de studenten een overzicht kregen van de Vlaamse beeldende kunst door de eeuwen heen.

Kortom, een zeer geslaagd ééndaags taalbad met cultuur op de koop toe en een leuke sfeer in een wondermooie omgeving.

Foto: Studenten van de groep LNEER1300 aan het Paleis en Museum Gruuthuse te Brugge

Publié le 20 novembre 2013