Les étudiants du groupe LNEER1211 se transforment en guides touristiques à Leuven.

ILV Bruxelles Woluwe, Charleroi, Louvain-La-Neuve, Mons

Vrijdag 26 april : Een door de studenten gegidste wandeling door de trekpleisters van de stad Leuven.

Op vrijdag 26 april waren de studenten LNEER 1211 op uitstap in Leuven. Ondanks de regen en de kou werd het een gezellige en leerrijke excursie, waarbij de studenten in het Nederlands gids speelden en daarbij de belangrijkste trekpleisters aandeden: van de Grote Markt naar de universiteitsbibliotheek, vandaar naar de aula Pieter De Somer en het Pauscollege, waarna het Groot Begijnhof werd bezocht, en ten slotte eindigde de uitstap op de Oude Markt, de langste toog van Europa, waar een welverdiende warme chocomelk de lichaamstemperatuur weer op peil moest brengen!

Publié le 29 avril 2013