Feestelijke afsluitavond van het Tandemproject eerste Bachelor Rechten

ILV Bruxelles Woluwe, Charleroi, Louvain-La-Neuve, Mons

Een spannend detectivespel gevolgd door de verkiezing van de Gouden, de Zilveren en de Bronzen Tandems brengen de Uclouvain en de KU Leuven samen voor de vierde lichting van het Tandemproject.

La quatrième “promotion” du Projet Tandem en première année de bachelier en Droit a clôturé le jeudi 9 mai le projet de l’année académique 2018-2019. Ce fut une soirée festive et divertissante avec au programme :

• un jeu de détective,
  • un repas (sandwiches et boissons à volonté),
  • l’élection des Tandems d’Or, d’Argent et de Bronze
  • ainsi qu’un drink de clôture offert par la Faculté de Droit à la petite centaine d’étudiants participant au projet.

Nous nous réjouissons de la réussite de ce projet qui participe au rapprochement entre l’UClouvain et la KU Leuven.

De vierde « lichting » van het Tandemproject in de eerste Bachelor Rechten heeft op donderdag 9 mei het project van het academiejaar 2018-2019 afgesloten. Het werd een feestelijke en vermakelijke afsluitavond met

• een detectivespel,
  • een maaltijd (sandwiches en frisdranken naar believen),
  • de verkiezing van de Gouden, de Zilveren en de Bronzen Tandems op het programma
  • en de avond werd beëindigd met een borrel die aangeboden werd door de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

We zijn erg blij met het welslagen van dit project dat bijdraagt tot de toenadering van de UCLouvain en de KU Leuven.

Publié le 03 juin 2019